torsdag 31 oktober 2019

Redan torsdag kväll,
tiden bara rusar iväg...
Vi har haft lite lugnare på jobbet denna veckan, 
eftersom det är höstlov har några barn varit lediga.
Men trots det har jag varit sååå trött när jag kommit hem.
Tror det beror på tidsomställningen då vi ändrat klockan, 
och mörkret som breder ut sig...
Jag har ju ett jobb där jag verkligen ger allt på dagarna,
för jag älskar mitt jobb och jag älskar att vara med barnen.
Men...
det är så otroligt energikrävande,
jag är helt slut när jag kommer hem och har inte mycket ork kvar.
Denna veckan har jag iallafall haft tid till att träna,
och det har gett mig lite extra energikick, 
skönt!

Några bilder från helgen som gick.
Det var en regnig lördag.
Vi var på marknad och köpte grönsaker och gott bröd

...tittade in i denna mysiga butik på landet, med massa fint.

Sen blev det lunch här,
Jag åt den godaste soppan nånsin;
(tror jag)
Creme ninon med champagne,
och så en god hembakt kaka till kaffet.
Mums!

I söndags sken solen,
men det var  isande kallt!
...och vi gick på tipspromenad
med lilla familjen.
Naturen...



...så vacker med höstglitter i träden och i sjön.


Grillkorv och kaffe,
och så träffade vi en glad hund!


Älskade goa lille Sam!


Att få vara med den här lille gossen är guld!
💛

1 kommentar:

Channal sa...

Härliga bilder som alltid hos dig! Ja, nu är det kolmörkt o kallt ute. Skönt med normaltid och ett lov. Behövligt! Sen är det väl bara sex veckor till nästa lov. Tiden går så fort!

KRAM Anna