söndag 3 november 2019

Novemberkänsla har det verkligen varit den här helgen.
Grått, mulet, mörkt och regnigt.

N och våra barn -alla tre- har varit i London tillsammans på fotbolls-och sightseeingresa den här helgen.
Så jag har haft en helg helt för mig själv.

Både avslappnande och skönt
... och lite ensamt.

Jag tog en tur till grannstan i går,
strosade runt lite,
köpte ett par böcker;
(kan ju inte låta bli att gå in i en bokhandel..!)

...och åt god lunch och 
drack kaffe i en rosenkopp.
Så fin!



Stannade till här vid sjön på vägen hem,
några tappra rosor blommar fortfarande!



Eftersom det varit alla helgons dag
 så var jag också varit och tänt ljus hos två av dem jag saknar.
Min syster L,


...och lille Louie.


Efter att jag varit hos Louie idag på eftermiddagen
hälsade jag på hos hans lillebror en stund också.
Min goa lille
Sam!
Dålig bild- men får skylla på novembermörkret...

Inga kommentarer: