onsdag 10 februari 2010

Ordlös Onsdag

-TRÖTT-...är temat för Ordlös Onsdag idag.

Jag är också trött....Dagarna går ju så fort, och det känns som att jag jobbar alldeles för mycket. Jag hade planerat att baka lite när jag kom hem från jobbet, men när matlagning, plock och tvätt m.m. var avklarat var klockan redan halv åtta och jag var för trött....
Det är svårt att hinna med så mycket mer än att jobba.
Eller ens att orka så mycket mer....
Kanske blir det lättare när våren kommer, när det blir ljusare och man blir lite piggare.

3 kommentarer:

Maria sa...

Fin bild på trött kissemiss!

Della sa...

Jag tror det blir lättare framåt våren. Man behöver ljuset.
Katten ser inte bara trött ut, utan helt utslagen. :)

Cecilia Artista sa...

Åhh en sån söt kisse. Den ser ut att sova riktigt gott på den rosa pläden. Fin bild!