söndag 2 januari 2022

Nytt år!

2021 är slut, tänk så fort ett år går ändå...


Januari
och det kom äntligen lite snö
Februari
jag fyllde jämnt och vi bodde i fina sviten på Hus57 i Ängelholm, 
och njöt av vintrig vandring på Kullaberg
Mars
med ett hav av scillor hemma hos Lilly
April
och våren här på riktigt, Sam njuter av vårsolen!
Maj
tillbringar vi en helg på mysiga Ästad Vingård
 och vandrar i nygröna bokskogen
Juni
skön sommar hos Emil och Alice på Enebacken
Juli
vi tillbringar en underbar vecka med mycket vandring i fina i Sälenfjällen!
Augusti -
semesterns sista dagar är jag med min syster i Lund - mysigt!
September -
Ännu en systerresa - nu på en roadtrip i Danmark!
Äntligen "utomlands"...
Oktober
och hösten är färgsprakande och vacker
November
med många vandringar i 
höstvacker skog
December
med massa snö och kalla, soliga dagar lagom till jul!

Tack och hej 2021,

 - välkommen 2022!
Jag hoppas på ett fint år, 
att alla mina nära och kära ska må bra och vara lyckliga.
Och mycket sol!
🌞

1 kommentar:

Channal sa...

Ett år går fort! Ett fint år och stor bemärkelsedag också. Jag Gjorde ingen halvårskoll. Får försöka fixa ett helårskoll!

KRAMAR Anna