fredag 2 oktober 2020

 Hav och klippor.


Jag älskar att vara vid havet - det ger mig glädje och lycka. 


Vi åkte runt lite, min syster och jag, 
då vi var några dagar här på norra Bohuskusten förra veckan.

Mest gillade jag fina lilla Kämpersvik.


Här går jag och drömmer om att bo här i ett hus vid havet...


Och Hunnebostrand.

Där det fanns skulpturer vid havet.
Och alla fina hus jag gärna ville bo i...
I Hunnebostrand...


eller i Fiskebäckskil...



eller allra helst i Kämpersvik.

Ett hus vid havet.
Vilken dröm!

Nu är det helg, så underbart!
Det har varit en sååå intensiv arbetsvecka.
Känner mej fullständigt dränerad på energi.

Men -
solen skiner idag och det är milt och varmt
 och jag ska ta på mej en ny klänning
 och åka in till stan och bli bjuden på middag av min man.

Ha en fin helg!
💛

Inga kommentarer: