måndag 13 juli 2020

Ett sommarkalas!


Vi firade min man på hans födelsedag.

Alla var här!
Det gjorde mej så varm i hjärtat
- att ha alla samlade på vår altan på ett sommarkalas.


Med jordgubbstårta och bullar och kakor....


Och alla kusinerna



Fast den minsta lilla hon 
sov sej igenom hela kalaset,
så gott i mammas eller pappas famn.


Alla mina små...

Vilmer och Lilly och pappa J kom redan på förmiddagen.


Jag och Lilly förberedde för kalaset.
Lilly dekorerade jordgubbstårtan!


Sam packade alla redskap ur baklådan i en kasse...

Tungt blev det!
Men Sam är stark...

Gammelmorfar och Sam

Sen åkte de hem, 
men E och A stannade kvar hela kvällen.
Vi grillade och pratade - ända till midnatt.

En underbar sommardag,
med hela min familj.
Vilken ynnest att ha rikedomen att ha så många kära!
💕

1 kommentar:

Channal sa...

Så kul o underbart! Jag vill också ha sommarkalas med alla barn och barnbarn!

KRAM Anna