fredag 25 oktober 2019

Veckans Fönster

-SYDFRANSKT-
 ...får det ju bli förstås den här veckan!

Det är faktiskt snart en hel vecka sen jag kom hem från underbara dagar i södra Frankrike.
En vecka med intensivt jobbande
 -som vanligt -
Inte en sekund över för någonting annat än just det;
att jobba, 
....och så allt det där andra som man måste göra hemma.
Handla, laga mat, tvätta, fixa med det ena o det andra....
Och hamna i soffan eller sängen till slut 
och vara helt uttömd på energi.
Denna veckan har jag inte ens lyckats klämma in ett träningspass
 - vilket jag faktiskt brukar prioritera för jag mår bra av det.
Puh!

Men,
nu är det helg
och jag hoppas hinna med att skriva lite om de här underbara semesterdagarna vi hade,
i södra Frankrike och lite i Italien också.

Nu,
jobb!

Inga kommentarer: