måndag 21 oktober 2019

Efter helt underbara och ljuvliga dagar i Menton i södra Frankrike är jag hemma igen.
Fast jag hade mer än gärna stannat där,
 i solen och värmen...
Men allting har sin tid!

Jag kom hem i lördagsnatt, 
sen startade jag söndagen med att gå på 
1 årskalas!
Vår älskade lillkille, 
Sam,
har blivit 1 år!!
Hurra för dej, 
vår fina lilla älskling,
🎈

Vilmer och Lilly var också med förstås, 
för att fira lillkusinen.

Vilmer provkör Sams födelsedagsbil...

...och Lilly dammsög!

Massor av god mat blev vi bjudna på,
det var en smaskig brunchbuffé!
Och därefter tårta, bullar och kakor,
som det ska va på kalas.

Roligt hade vi!

 Efteråt var vi och hälsade på Sams storebror också förstås.


Jag var så trött och seg efter hemresan,
var ju inte i säng förrän vid 02.00 på natten...
Så efter kalaset gick vi ut på en skogspromenad.


Naturen är färgsprakande och vacker,
trots att det var mulet.
Snart är de vackra höstfärgerna borta, så man får passa på att njuta!



Makalös utsikt över vår by...


Träffade en gosig katt som låg i buskarna hemma vid vårt hus.
(Vår egen  kisse låg inne i soffan och slumrade...)

Så skönt!


Härliga hösten!

Inga kommentarer: