tisdag 20 november 2012

Tisdagstema

-SOVPLATS-
 Min TISDAGSTEMA-bild kommer lite sent, men här är den i alla fall. Sovplatser kan man hitta var som helst om man är trött....

Idag har jag jobbat från 6.00 till 19.30. Visserligen med ett avbrott på ett par timmar på eftermiddagen då jag hann åka hem en stund. Men det har varit en alldeles för lång arbetsdag. Så nu är jag också trött, och ska snart ta mig till min sovplats! 
Så jag tittar in till er övriga TISDAGSTEMA medverkande i morgon.

Fler sovplatser ser du här:

6 kommentarer:

Anita - Malta sa...

Det var en lång arbetsdag !! Men du hann med att få in en bild på någon som utövar exakt vad du själv behöver ;-) En stunds vila. Sovplatsen spelar kanske inte alltid så stor roll. Bara man kan koppla av och det ser mannen på din bild ut att göra. Godnatt !! Eller gomorron kanske för du sover säkert redan och drömmer rosa drömmar :-)

Pumita sa...

Oj, det var en lång dag! Man tänker inte mycket på arbetstagaren när schemat ser ut så. Fast kanske skönt att vara ledig mitt på dagen ifall man behöver gå ärenden. Om man nu orkar. Sov så gott! Precis som han på din sköna bild! :)

Klimakteriehäxan sa...

Det gäller att ta tillvara varje chans till en tupplur! I solen dessutom!

Anonym sa...

Han verkar ha hittat en hård sovplats precis som pappa hos mig. Är man riktigt trött så kan man sova var som helst :0)

Leena sa...

Skönt när man kan koppla av var som helst! Det är nog enklare för killarna, i alla fall ser man dem oftare utsträckta på parkbänkar och liknande, sovandes.

Ingrid sa...

Det såg skönt och avslappnande ut!

Hoppas att du fick det skönt på din sovplats också.

Kram, Ingrid