tisdag 11 maj 2010

Tisdagstema

-GAMMAL-
När man är gammal kan man sitta så här i lugn och ro, titta på folk och filosofera över livet...
Själv har jag allt annat än lugn och ro. Fullt upp på jobbet, det känns som om jag inte hinner med så mycket annat just nu. Längtar till semestern...Jag har fått mina semesterveckor i slutet på juli/början av augusti, och idag fick jag beviljat ytterligare några dagar (ev. en hel vecka till) utöver de fyra veckorna. Det känns sååå skönt! Idag har en vän åkt iväg på semester en vecka till sydligare breddgrader (Kroatien). Usch, blir lite avundsjuk....Jag vill också ha lite sol och värme nu, det är ju så fasligt kallt. Haha, jag har fortfarande vantar på mig när jag är ute med barnen på jobbet! Den här våren är verkligen seg i starten.

6 kommentarer:

SqZ sa...

Det känns som en bild från Grekland, eller? Där kan de gå i pension redan vid 55. Lyllon :-)

"Lillagul" sa...

Ser inte fel ut att sitta så där och filosofera :)
Nää , man kan verkligen undra vart vårvärmen tagit vägen i år ??!!
Fick minsann skrapa bilrutan igår igen = :(

Ariella sa...

Hej!
Mmmm, det ser inte helt fel ut :)
Kram

Ingrid sa...

Vilken fin bild av gamla männsikor. Den måste vara tagen någonstans i medelhavsområdet?

Tack för din kommenar hos mig och ha en riktigt härlig helg, för nu måtte väl ändå värmen vara på gång!

sunshine sa...

himla fint bidrag du lagt upp. :) och vad kul att det är chania! ja, staden är verkligen vacker.
trevlig helg ^^

Pumita sa...

Vilken mysig bild!
Hoppas att du hinner njuta lite av helgen! :)