tisdag 2 februari 2010

Nu har vi fått internet! Det gick snabbare än vi räknat med, har hört att andra fått vänta både två tre veckor.

Vi har bott i nya huset lite drygt en vecka. Det känns bra fast fortfarande nytt och lite ovant förstås, men vi trivs!

Vilken vinter vi har....snön bara vräker ner. Massor av snö. Jag kan knappt minnas att jag varit med om en så här kall och snörik vinter. En sak är säker, när våren kommer är den verkligen efterlängtad!
Så här ser det ut när man promenerar till vårt hus, vi har varit i affären och handlat och är på väg hem. Strax bakom kullen med träden bor vi!
Det här var i söndags, sen dess har det kommit flera decimeter mer snö. Hästarna i hagen letar efter något att tugga på...Mycket snö utanför vårt sovrumsfönster!

Vårens första rosa primula fick följa med hem från affären.

1 kommentar:

Malin sa...

Jag tror jag upprepar mig...men åå ni verkar bo så idylliskt!

Jag tycker vintern varit lite väl vintrig i år här med.

Kram