onsdag 27 januari 2010

Snön yr utanför fönstren och jag har semester några dagar. Jag fixar och plockar och sorterar i mitt nya hus. Flytten gick bra, vi hade god hjälp utav alla tre barnen, svärdotter F och morfar/pappa som kämpade och bar och körde fram och tillbaka hela helgen. TACK för all hjälp!!!! Och vi trivs bra här i nya huset! Allt är så nytt och fräscht, det är ljust och öppet och gott om plats. Underbart! Jag har lyckat få lite ordning i kök och vardagsrum, fått undan alla flyttkartonger där. Utsikt från övervåningen.

Vi har inget Internet än, men nu har jag har lånat ett mobilt bredband.
Idag fyller min lillasyster år. GRATTIS!!!!

6 kommentarer:

Tuvstarr sa...

Allt gott i ert nya hus!
Blir nästan lite avundsjuk när jag ser hur fint ni har det ;-)
Ha en bra semester.

Rajson sa...

Grattis till ert nya hus och vilken mysig utsikt!
Som sagt, erkänner gärna att jag är lite avis!
Ha det gott!

Marie sa...

Så fint och mysigt det låter. Utsikten är inte så dum den heller. Och visst är det spännande att komma in i ett nytt hus. Kram

Malin sa...

Lyckos er! Så fint så fint!!
Mysig granngård oxå.

Ser gärna mer!

Kram

Malin sa...

Tack för hälsningen! Trodde inte du hade något internet så jag har inte kollat din blogg på några dagar.

Marie sa...

Så fint det blir och vilken vacker utsikt. Söt liten ängel på bordet där :-) Kram från mig.