onsdag 30 december 2009

MÅNADSBILDEN December 2009

Den sista månadsbilden för 2009.
Det är en kall dag, -9 grader när jag tog bilden vid middagstid idag.
Tänk så fort ett år går ändå, det känns inte länge sen som jag tog den första bilden här i januari i år.
Fler Månadbilder hos Camilla.
Vi har haft fullt upp de här lediga mellandagarna. Mycket ska fixas i huset inför flytten om ca tre veckor, och hjälp så mycket grejer man har överallt....

Men vi har också hunnit med en tur på mellandagsrea i Göteborg, yngste sonen ville handla för sina julklappspengar. Och han gjorde faktiskt fynd; två par jeans, två t-shirts och en tröja, allt för 1000 kr.

4 kommentarer:

Tuvstarr sa...

Ju äldre man blir desto snabbare går tiden, tror jag. När jag var barn då kändes ett år som en hel evighet, men nu susar åren bara förbi.
Ändå vill jag önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR. Ha det bra i ert nytt hus.

Marie sa...

Kikar in för att önska dig ett gott slut på 2009 och ett fint 2010. Kram från huvudstaden.

Marie sa...

Dina månadsbilder visar hur vackert året är med alla sina olika skiftningar. Önskar dig en härlig nyårskväll och ett år fyllt av spännande möjligheter. Kram

Ninni sa...

Visst går ett år med en rasande fart nu när man summerar...Men det är roligt att ha kvar de här bilderna och titta på dem. Du har verkligen valt en vy som passar i alla årstider:)
Tänk att ni snart ska flytta in i ert nya hus! Vad spännande!
Ha en skön nyårsdag och en god fortsättning på det nya året!
Kram Ninni