måndag 26 januari 2009

UTAN ORD


Idag är jag med i bildkedjan Utan Ord,

11 kommentarer:

hugan sa...

åååå en sån där härlig & varm bild igen! ;) riktigt känner värmen ända hit!

Anonym sa...

mmm bilden gör att längtan till sol och sommar ökar...

Della sa...

Härligt kustväg. Där kan jag tänka mig att åka. Cykla kanske, fast det blir nog tungt för benen.

Pumita sa...

Här vill jag vara... oavsett var det ligger nånstans! Underbar bild!

Marie sa...

Härlig bild. Förmedlar sol och värme. Just vad jag vill ha nu :-)

Anonym sa...

Vackert men samtidigt lite ödsligt... :)

Karin Berg sa...

Gud så vackert! och jag känner värmen ända hit :-)

Ulrica sa...

Vilket bra foto. Motivet är underbart men också kompositionen. Vägen till vänster i bilden och ön man skymtar där framme. En underbar vacker blå färg. Fantastiska sommar....

Anonym sa...

Väldigt vackert. Undrar var det är?

Tuvstarr sa...

Ja, då behövs verkligen inga ord. Nåja, ett kanske: längtan!

Miss Marie sa...

väldigt vacker bild!

och så en liten fråga: hur får du dina bilder så stora? min blir bara hälften av den här storleken!