onsdag 27 augusti 2008

Jaa, nu är jag på gång igen! Med "powerwalk-andet", och det känns skönt! Idag har jag gått på jobbet o längtat efter min kvällspromenad. Tänkte att det håller nog upp till kvällen. Men det gjorde det inte, det regnar fortfarande. Inte det hällregn som varit mest hela dan - men det småregnar lite - och jag hade ingen lust att bli blöt igen. Har ju redan varit ute i ösregnet med barnen på jobbet! Det är inte mitt favoritväder precis...(Så lilla weatherpixie där nere i hörnet, hon ljuger lite idag!)

5 kommentarer:

hem ljuva hem- helena sa...

Hej! och tack för sin gulliga kommentar inne hos mig. Lycka till med power-walkandet och välkommen tillbaka till min blogg! Kram Helena

Elisabet. sa...

Jag säger som madamen här ovanför .., tack för kommentaren på min blogg och jag håller helt och hållet med dig angående kefalonia!
Vilken underbar ö!

hugan sa...

Hejja dig! Jag tänker att jag borde komma igång...nu har vi regnet att skylla på..! Power, innebär det stavar eller?

Ninnie sa...

Nä, stavar har jag inte skaffat. Det är nog bra, men jag tycker det verkar lite krångligt att gå med. Jag går, och joggar ibland också. (och då skulle ju stavarna bara vara i vägen).

Anonym sa...

Jag började också powerwalk-a i somras när vågen hade nått alldeles för höga tal. Det har nästan blivit som en drog och nu har jag till och med börjat springa (vilket jag alltid ansett vara dödstrist!)