måndag 7 januari 2008

Det är mycket skönare att vara ledig...

Jag har verkligen haft rejäl uppstart idag efter den sköna julledigheten! Vi var halva dagen i skogen på en uteförskola och fick se/höra om/ och praktisera deras utepedagogik. Det var kallt, lite snöslaskigt, regnade...inte det mysigaste vädret alltså. Efter lunch ( i skogen) blev promenad till skolans idrottshall (stelfrusen när man kom dit...) och rörelsepass med "Mini-röris", Friskis o Svettis program för förskolebarn. Rolig, lärorik och intressant dag på alla sätt, men nu är jag TRÖTT.

Hoppas ha mer energi i morgon.
Jag har blivit utmanad av Cattis, får fundera lite mer innan jag antar den...

4 kommentarer:

Pumita sa...

Jo men det är väl klart så vi får veta valda sanningar av dig. ;)

Cattis sa...

Förstår du är trött efter den dagen direkt efter skön ledighet. Du får sova på saken och sen kommer du nog på något ;-)

Kram!

hugan sa...

hihi såg att Cattis även anfallit dej med utmaningen! jag har gjort den, men att utse 7 nya är inte heller lätt!

Sitter med din utomordentligt goda kyckling/curry paj, en liten rest sen helgen, GOTT!

å visst är det så mycket skönare att vara ledig...men du ska se att det snart är helg igen :)

Anonym sa...

Jag har utmanat dig på min sida, men ser att jag inte är ensam om det!