tisdag 27 oktober 2020

Måndagar är ju inte min favoritdag på jobbet i vanliga fall.
Men igår var det en ovanligt bra måndag!

För vi var här,
Varbergs kusthotell.

Vår förskola och två andra förskolor i kommunen jag jobbar i var här på utvecklingsdag, 
från söndag eftermiddag  till måndag.
  

Lyxigt att bo på spahotell,
bli bjuden på middag och lunch och fika!
Och frukost förstås...



Vi arbetade på måndagen, men hade tre timmar mitt på dagen "fritt".
Jag var dock inte på spaavdelningen som många andra,
utan gick istället på en lång promenad tillsammans med några 
som liksom jag hellre var ute och njöt av den salta, friska havsluften.




Det regnade oavbrutet hela söndagen,
men i går var det uppehåll hela dagen och behagligt milt i luften.



vackert här vid havet,
även en gråmulen dag i slutet på oktober!

1 kommentar:

Channal sa...

Men så härlig! Välbehövligt också med lite utbildning och miljöombyte. Ger pepp och ny energi!

KRAM Anna