söndag 21 juli 2019

Semester.
Och jag har inte suttit här vid min dator, 
utan haft fullt upp av att bara  njuta av lediga dagar.
Men idag är det lite grått ute, det har regnat lite under natten och tidiga morgonen.
Så jag har tittat igenom alla bilder från vår resa förra veckan, 
till den italienska ön 
Sardinien.

En härlig vecka!
Mycket sol och värme,
som jag ju bara älskar!

Sardinien var fint,
men levde kanske inte riktigt upp till de förväntningar jag
hade efter allt positivt jag hört om denna ö.

Men...
såklart var det fint!
Att vakna till den här utsikten varje morgon till exempel..!

Svårslaget...

Vi hade ju bil hela veckan,
en liten Fiat så klart, vad annars när man är i Italien!

....och med den åkte vi runt lite varje dag.
Sardinien är dock en väldigt stor ö,
så vi fick begränsa oss till den nordvästra sidan av ön där vi bodde.

Strax utanför Alghero,
 som jag tycker var en mysig och lagom stor stad.
Lite "turistigt" -javisst, men så är det ju, och jag är ju också turist...


Imponerande vyer har vi sett, 

mysiga städer:


ätit gott:

...och badat såklart!

Mer kommer så småningom från denna ö!

Inga kommentarer: