torsdag 3 januari 2019

Nytt år, igen. 
Tiden går fortare och fortare, eller? 
Det känns så i alla fall. 
Om jag ska önska något, eller lova något för det här året så är det precis det som står i min header nu,
Do more of what makes you happy.

Livet är här och nu, och jag vill bli bättre på att ta tillvara det. 
Göra sånt som är roligt, bli bättre på att strunta i alla måsten, 
våga säga nej.

Vara glad och inte bry mej så mycket, inte "vara så känslig", som jag brukar få höra.
Försöka att korta av de där långa känselspröten,  som gör att jag tar in alla sinnesstämningar och signaler från andra människor utan skyddande filter, som om de var mina egna.

Och,
vara tillsammans med dem jag älskar,
så mycket som möjligt!


Idag ska vi ta med småttingarna på bio.
Bamsefilm.
Roligt!

Inga kommentarer: