tisdag 18 december 2018

Tredje advent.
Några bilder från söndagens besök hos J och barnen.

Hejhej!!!


Italienska köttbullar i tomatsås

Värme, glädje, 
god mat (min J är en mästerkock!) 
och läsa lite bok, 
spela lite spel och bygga tillsammans.




Mys!
💖
Idag hängde jag i de sista julkulorna i granen som vi satte in i söndags kväll.
Jag köpte några nya, vackra julkulor i år.
Gillar färgen!


Det lackar mot Jul..!

Men det här mörkret...
Visserligen lite ljust mitt på dagen,
och faktiskt ett tunt snötäcke här som lyser upp.
Men det är mörkt när jag åker till jobbet - och mörkt när jag kommer hem.
Tittade på klockan idag när det började mörkna, 
(när jag var på gymmet efter jobbet);
15:15.
Ååå, vad jag saknar ljuset!

1 kommentar:

Clipping Path sa...


Thanks for sharing this great post.