fredag 28 februari 2014

Veckans Fönster

Ett
-DIMMIGT-
fönster...
och jag  tänkte direkt på mina bilder från höstens resa till Comosjön i norra Italien. 
Det var en vecka med både moln och dimma  - men trots det så  var det sååå vackert. 
Dimma och moln över och runt de höga bergen, dis över den blå sjön,
ja, och så en och annan solglimt med förstås...
Vackert!

Och jag visar två bilder idag.
Bara för jag blev så glad av att titta på mina bilder från den här mysiga resan.
Och ressugen igen..
Hoppas jag kommer hit igen någon gång.
(Klicka gärna på bilderna så kommer du lite närmare!)
Fler dimmiga bilder ser du här:

10 kommentarer:

Susanne Hultman sa...

Åh Como igen! Det är vackert där, både med och utan dimma, och det har du verkligen fångat på dina bilder. Får försöka ta mig dit igen för det var ett tag sedan. Kanske till påsk då jag har nästa Italienresa planerad.

larans sa...

De dimhöljda bergen i bakgrunden är fantastiska, speciellt i den första bilden!

Leena sa...

Åh så vackert! Dit skulle jag gärna resa ... det hade inte alls varit lika vackert med en kanonblå himmel och klar sol.

Rajson sa...

Ett ställe jag skulle absolut uppskatta att besöka. Underbara bilder!

Violen sa...

Underbara bilder! Dit skulle jag gärna resa och hoppas på lite lagom dimma!
Trevlig helg!

Freja sa...

Så vackert! Jag har inte varit där, men vid Gardasjön, och dina bilder påminner mig om det. Jag längtar till Italien igen...

Pumita sa...

Härliga Italien! Det braiga med den sydländska dimman är att den kan lätta väldigt snabbt och då är det sol och blå himmel igen.

Pysselfarmor sa...

Vackra Italien och dit vill jag också resa. Tänk listan blir så lång med alla önskvärda resmål.

Anni sa...

Jaaaa - där har jag också varit! Tänk att jag kom för någon timme sedan att tänka på en av bilderna jag tog där och så nu får jag se dina bilder därifrån!

Malin sa...

Längtar tillbaka dit! Så kul vi hade! :)