fredag 22 mars 2013

Tema Fredag

-PÅ RAD-
TEMA FREDAG är en fotoutmaning som jag är med i idag.
Temat är på rad - och det är ju just vad de här fina måsfåglarna sitter i, i den lilla danska staden Ribe på Jylland, Danmark.
Ute skiner solen idag, och det ser jättehärligt ut...Men det är det sannerligen inte, det är minusgrader och riktigt svinkallt! Så jag bläddrar bland mina sommarbilder, längtar och väntar....Hittade den här bilden, som ju passar bra för veckans tema i
TEMA FREDAG!
Kika in där och titta på fler bilder!

8 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Jamen titta, det är ju mina måsar i en helt annan miljö! :-)

Meta sa...

Måsar är ett tacksamt objekt de finns i alla de konstigaste fasoner.
Det här var ju härligt.
Ha en fin kväll
Kram Meta

Freedomtravel sa...

Bilden passar ju verkligen perfekt till temat!
Vi har en liten fotoutmaning på G också, med tema vårkänslor. (Det är ju lite dåligt med vårkänslor i luften så vi kände att man behöver lite hjälp på traven ;)). Det vore jättekul om du, som tar så fina bilder, skulle vilja vara med!
http://www.freedomtravel.se/2013/03/fotoutmaning-varkanslor/

Rantamor sa...

Härligt med måsrad...
väntar på att dom kommer hit upp och att jag hör dessa måssommarskrik....

Pysselfarmor sa...

Värsta första parketten och fin utsikt har de! ;-)

Olga T sa...

Mmmmm, hade gärna varit där och njutit av både fåglar, grönt och värme!

Pialotta sa...

Kalla o vintriga vädret i hela vårt land nu, tom. här hos mig i Skåneland ... ingen höjdare att ta med sig sin stora kamera ut... det får bli mobilen som alltid hänger med för min del ... inomhus är en helt annan femtilapp ;) Riktigt fint måskort du fick där minsann ... var i vår Tivolipark förra helgen och där fanns det gott om både fiskmåsar o andra fåglar... brödet lockade alla pippiar dit :) ha de bäst ..

Tantkalle sa...

Det var en riktigt härlig bild av måsar på rad!