onsdag 22 februari 2012

Ordlös Onsdag

-ENTRÉ-

Fler ORDLÖS ONSDAG-bidrag hittar du 

17 kommentarer:

Annemor sa...

Nydelig bilde.
En blå dør som gir entré til hva?

Fru Vallmo sa...

Vilken fin entré, så mysigt! Dit vill man gå in.

Lena sa...

Så charmigt!

Anitas Blogg - Malta sa...

Väldigt vacker och inbjudande entré. Tycker om den färgstarka blåa dörren, mosaiken, teglet.. Ja, hela helheten ;-) Snyggt foto !

Eva Trillian sa...

En skönt charmig färgglad entré :-)

Lottas Fotografi sa...

Vilken härlig entre, jättecharmig!
Kram Lotta

SoF sa...

Direkt förflyttas man med bildens hjälp neråt kontinenten.
Fint!

Tack/Ha det gott!

Mariane sa...

Entré til "The secret garden" .. Flot flot billede !!

llhertz sa...

Jizzzes viken dörr, vill ha! Tänker jag och sen upptäcker jag mosaiken och faller fritt. Hela kompositionen med tegelomfattning och allt färgstämd och stilsäker, love!

Mona sa...

Vilken underbar entré. Jag blir helt lyrisk!

Anni sa...

Vilken välkomnande entré - jag blir så nyfiken på insidan! SÅ fint!

Pysselfarmor sa...

Den entrén gillar jag - är svag för sådan vacker blå färg!

Della sa...

Den var riktigt trivsam den entrén.

Åke Blomqvist sa...

Vacker entrè :)

Nett sa...

Så vackert, min dörr kommer från Prag :)

Kleppanrova.com sa...

flott dør!Kall det arkitektblå eller hellasblå, vakkert!

Birgitte sa...

Elsker den blå farve :-)