onsdag 28 december 2011

 Så är julen över redan...
Vi har haft en mysig jul tillsammans med familjen. Å, det är så härligt att ha alla barnen hemma...jag njuter. Vi har ätit gott, umgåtts, pratat, skrattat och spelat spel. Fina klappar blev det också, tror att alla var nöjda. Jag fick vackra ljusstakar, väldoftande cremer och tvålar...m.m. Och så säsong två av min favoritserie, Mad Men. Å, längtar att se den...
Men nu har alla åkt hem till sig, och vardag och jobb har börjat igen. 
Men jag är ledig! Så skönt
Igår var det soligt och blåsigt, så härligt att se solen lysa in genom fönstren. 
Idag har det varit grått, grått, grått....
Jag tog bilen och körde genom ett suddigt, blött och grått landskap till grannstaden. 
Det är ju REA nu, och då måste man ju göra fynd, eller? 
Jag tyckte jag gjorde det, vackra klänningar i favorit-affären för 60-70 % av ursprungspriset!
 Det kan man väl kalla fynd? 

4 kommentarer:

Rajson sa...

Försökte också hitta en klänning på rean, men misslyckades. Dina var riktigt snygga.
HAr också varit ledig men tillbringat en stor del på akuten med lilla pappa. Tänk vilken tid det tar!
Ha det gott!

bokhyllan sa...

Snygga klänningar, riktiga fynd!

Pumita sa...

Önskar dig en fin fortsättning på ledigheten och ett riktigt Gott Nytt År!

Lottas Fotografi sa...

Vilka fina fynd!
Önskar dig ett Gott Nytt År!
Kram Lotta