tisdag 1 februari 2011

Tisdagstema

-UNDERHÅLLNING- Veckans TISDAGSTEMA är underhållning.

På en modevisning i grannstadens galleria bjöds det på underhållning av både sångaren i bakgrunden och skickliga dansare.

Modevisning, ja...det är ju underhållning för mig för jag gillar kläder...och hade jag haft råd hade jag handlat alldeles för mycket tror jag! Jag handlar förstås en del, men mycket sällan blir det impulsköp. Nä, jag måste tänka över och fundera först...innan jag köper något. (Och ibland funderar jag för länge så det jag ville ha inte längre finns kvar...) Men det gör också att kläderna som finns i min garderob verkligen blir använda.
(...nåja, ett och annat plagg har väl blivit hängade...)
En del kläder gillar man mer än andra...De här två klänningarna är verkliga favoriter:
Mjuka och sköna, mysiga och bekväma:

Klänning i bomullstyg och mjuk trikå, från Sandwich,
och den mörkblå i fin velour från Odd Molly.

Inga kommentarer: