lördag 25 september 2010

Ååå, vilken underbar bok!
Jag tyckte väldigt mycket om den här boken. Den här vackra och lite vemodiga berättelsen fängslade mig redan från först sidan, jag längtade efter den på jobbet och jag ville att den aldrig skulle ta slut …Men, det gjorde den ju, och nu när den är utläst saknar jag människorna jag lärt känna i den här fascinerande historien om liv, död, kärlek och systerskap
Det är en saga, men ändå inte, en spökhistoria men ändå inte det heller, för trots bokens övernaturliga inslag blir den aldrig fånig. Nej, allting känns äkta, verkligt och övertygande.
Jag säger bara: LÄS!!!!!!
HÄR kan du läsa mer om bokens innehåll.

1 kommentar:

Pumita sa...

Oj, den måste man ju bara läsa!! Jag är inte så mycket för övernaturliga saker men jag ger den en chans = först i kön på bibblan. Den kommer in senast om en vecka. Då blir det tyst på bloggen om man ska tro på dig. ;)