lördag 13 februari 2010

Nu är vårt arbetsrum/gästrum så gott som färdigt. Jag är så nöjd med mitt nya skrivbord! Jag hade tänkt mig ett vitt skrivbord, men hittade inget som passade varken i utformning eller pris. Hittade i stället ett svart bord, som jag köpte. Och jag blev jättenöjd! (glöm bort grejerna som står i hörnet, de ska inte va där sen....)
I dag har jag och mannen varit i en liten affär som ligger i en liten by någon mil härifrån. De har jättefina kläder där, från Vila, Sandwich, Odd Molly, Object m.fl. till bra priser. Eftersom jag fyller år i dagarna fick jag en present; den här våriga klänningen. Jättefin tycker jag! Det syns inte så bra på bilden, men den är faktiskt smalrandig i blått och vitt.


Det här kortet står på mitt skrivbord, visst är det fint?

2 kommentarer:

Malin sa...

Jättesnyggt skrivbord! Svar är mycket mer praktiskt än ljus som lätt blir smutsigt, i alla fall m barn hemma.

Kram

Della sa...

Fina grejer allihop!