fredag 23 oktober 2009

Fredagsfärg

SVART och BRUN

Ja, eller kanske snarare brun och svart...Men jag tyckte den passade in bra idag i alla fall.

Fler bilder som är svarta och bruna finns hos FREDAGSFÄRG.

Skönt att det är fredag! Jag har varit hos frissan idag och blivit ny och fräsch i håret. Nu ska jag handla och laga lite fredagsmat, titta lite på TV och packa inför helgen. Mannen och jag åker iväg på en helgtripp till Malmö, vi ska bo på hotell och strosa på stan och bara ha det lugnt och skönt tillsammans.

Det behöver man ibland.

7 kommentarer:

Hedwig sa...

Hoppas ägaren till basfiolen fanns i närheten. Hoppas du får en fin helg med din mamma.

Cecilia Artista sa...

Är det en gatumusikant som varit i farten?

Trevlig weekend i Malmö. Visst kan man behöva åka bort och koppla av tillsammans ibland!

Della sa...

Låter trevligt. Jag ska också till Malmö imorgon, men åker bara förbi på vägen till Köpenhamn.
Ha en trevlig helg!

Della sa...

Tandborsten ska inhandlas i Köpenhamn är planen. Så... inget bagage.
Kamera räknas inte som bagage.. :)

Mona sa...

Kul att se så många olika motiv på temat. Fiffigt bidrag. Trevlig weekend!

Jah Hollis sa...

Det var en härlig bild!
Och säkert veckans mest originella motiv så här långt.

Tuvstarr sa...

Just det, man behöver ibland en liten avkoppling från vardagen. Ha det så riktigt fint i Malmö.
Och bilden är vacker.