tisdag 3 februari 2009

Idag var jag hos tandläkaren efter jobbet.
Det gick bra, jag har aldrig haft några problem med mina tänder. Fast dyrt var det ju, 800 kr för undersökning med röntgen och lite putsning. Puh!
Innan jag gick hem fick jag ett litet tackkort och två trisslotter. För att jag gått hos honom i hela 36 år! Ojoj, tänk vad tiden går....
Han är en mycket duktig, bra, lugn och trevlig tandläkare.
Nej men, just det.... jag har ju ingen annan att jämföra med, har bara haft den här tandläkaren. (!)
Han var ung och nyutexaminerad när jag i min barndom började hos honom på folktandvården. Så småningom öppnade han eget och jag följde med dit.
Och på den vägen är det....
Vann jag något på trisslotterna då?
Jaa, 75 spänn! YES!!!!

1 kommentar:

Marie sa...

Grattis x2 säger jag! Dels till lottvinsten, men också till en bra tandläkare, för det måste han ju vara om du "stått ut" med honom i 36 år ;-). Ha det bra.