söndag 27 juli 2008

Igår var vi på bröllop. Det var en fantastiskt fin sommardag och jag är säker på att både gäster och brudpar var nöjda. Att efter tjugo år tillsammans, och med två söner i övre tonåren slå på stort med ett riktigt kyrkbröllop med många gäster och stor fest efteråt är väl verkligen att bevisa sin kärlek till varann! I kyrkan sjöngs en sång som var så fin som handlade om kärlekens kraft och hur man ska vara rädd om den. Men, då kunde jag inte låta bli att tänka på ett annat par i vår vänskapskrets som just nu håller på att avsluta sitt äktenskap efter nästan 25 år tillsammans, det känns så sorgligt...

Bröllopsfesten fortsatte sedan med god mat och underhållning av de duktiga sönerna och vänner o familj. Ett riktigt fin och vackert bröllop!Klänningen som jag köpte i Danmark att ha på bröllopet var jag nöjd med, den var sval och skön en sådan varm dag som det var igår...och vacker!

Idag skiner solen igen, och det blir en dag på stranden. Det är en bit att köra till havet, tar ca 1 timme, men jag ääälskar havet, så dit bär det av idag också! Ingenting går upp mot att bada i salta vågor....

2 kommentarer:

Miss Marie sa...

åh, jag älskar din klänning! noa noa va? riktigt snygg!

Ninnie sa...

Marie; visst är det Noa Noa. Jag älskar deras kläder, och föll direkt för den här!