måndag 7 juli 2008

Bruce Springsteen-konserten då? Jo, men det var ju jättebra! Vilken upplevelse!!! 58.000 personer som trollbands av denne man och hans fantastiska E Street Band. Tre intensiva timmar en ljuvlig sommarkväll, det kunde inte varit bättre. Underbart. Fantasiskt. Enormt. Vilken spelglädje, vilken publikkontakt med 58.000 personer! Och jag förvånades över hur en snart 60-åring man kunde hålla det tempot, och bandmedlemmarna är ju knappast yngre de.
Och min gamla favoritlåt, den som gjorde att jag allra först fastnade för Bruce Springsteen nån gång på 70-talet, var med.

3 kommentarer:

Ninni sa...

Vilken upplevelse det måste ha varit! Han måtte gilla Sverige eftersom han här igen! Mina barn såg honom i Stockholm i höstas.
Hoppas du får en fortsatt skön semester!
Kram Ninni

Desiree sa...

Jag har varit på en av hans konserter just i Göteborg. Han är helt fantastisk. Det blev en oförglömlig upplevelse. Jag förstår att du njöt.

Rajson sa...

Har man inte varit där är det nog svårt att förstå känslan!
Lördags konserten var min tredje på Ullevi.Var nog den bästa!Visserligen saknade jag "The River" men fick en fantastisk version av "Í´m on fire" istället.Får fortvarande gåshud när jag tänker på detta!
trevlig semester!