onsdag 21 maj 2008

Ordlös Onsdag


Viloplats
Se mer hos Nejma i Marocko!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! En plats i skuggan, men i ett soligt land, är vad jag behöver!

Unknown sa...

Va skönt det ser ut. Skulle kunna vara Asilah i Marocko av porten att döma, men stolarna ser era grekiska ut. Eller så är den en skän hemmaplats. Underbar frukosthörna. Jag blir som förtrollad av dessa färgstarka portar... ända sedan jag såg den lila dörren i "Friends".

Ninni sa...

Det ser underbart ut!! Så där skulle man väl vilja ha det...ett litet hus som stod och väntade på en på semestern...med garanterad sol! En bild att drömma till...
Må så gott! Ninni

Anonym sa...

Oj, vilken medelhavs och semestekänsla du skänkte med den bilden :)

Miss Marie sa...

oj, vart har du tagit den bilden? väldigt fina färger!

Pumita sa...

Ååååh, var finns detta? Vill dit NU! Det blåa färgen är min favorit. :)

EmmaP sa...

Vad fridfullt det ser ut! Perfekt plats för en lång, härlig sommarfrukost!

Randi sa...

Sköna färger!
Och vilken vacker dörr!

Ninnie sa...

Bilden är tagen i en gränd i den mysiga staden Chania, på Kreta.
Grekland alltså!

Anonym sa...

Ja, jag tänkte Grekland direkt när jag såg bilden. Ser jättemysigt ut.

Anonym sa...

Bilden bara skriker ut "Grekland"! Och vilken härlig bild den var! Även jag är svag för den blåa färgen och jag skulle inte tveka en sekund med att slå mig ner där. Risken är alltid att man inte kommer upp efteråt.... :)