tisdag 4 mars 2008

Tisdagstema



Dagens tisdagstema är Fritid
och det var inte så lätt att hitta någon bild till tycker jag. För det finns så mycket jag vill ha min fritid till!
Här är iallafall ett axplock, läsa, se på film, spela Betapet. Och så kom ju en blomma med på bilden, det gillar jag att pyssla med också, både inne och ute. Lämpligt då att det är en uteblomma, (pärlhyacint) som jag just nu har inne på soffbordet. En ängel står där också, såna samlar jag på, när jag hittar nån jag gillar.
Titta här på fler fritidssysslor!

15 kommentarer:

hugan sa...

ypperligt lämpliga fritidssysselsättningar! snarlika mina :)

Anonym sa...

Fritiden ska vara till så mycket, men du har funnit dina trevliga nöjen:-)

Anonym sa...

Håller med att det var svårt att välja när man har många olika fritidsysslor! Det där med spel är ju kul, men tyvärr inget jag hinner med på min fritid....

Anonym sa...

Härlig blogg du har. Ja blommor är ju underbart att hålla på med. :)

Desiree sa...

Läsa och spela spel är ju båda riktigt mysiga och trevliga. Jag tycker du har gjort en väldigt bra tolkning av Fritid med fina bilder.

Anonym sa...

Ser att du har Kleopatras kam i bokhögen...har just läst ut den, tyckte den var superbra!

Anonym sa...

Betapet är riktigt roligt!

Anonym sa...

Åj, jo! Betapet! Älska!
KRAM!

Ninni sa...

Tack o tack! för besöket och kommentaren. Vi har samma intresse du och jag, men jag tycker mig inte känna igen någon av dina böcker.
Hälsningar Ninni

Lotta 8`) sa...

Hej, kul att du var hos mig och hälsade på :) Det är svårt att få med allt man gör på sin fritid - jag läser också en hel del och det är så avkopplande om kvällarna, rensar huvudet :)

Fröken Anki sa...

Kul att du tittade in hos mig!
Du verkar ju ha en hel del spännande böcker där på bordet. Är det "att läsa" eller "lästa"?
Jag samlar också på änglar, från Goebel. För dom är så himla fina!
Tittade in på din matsida också. Bra! Och kul! Massor av tips. Bra att ha när man själv har idétorka.
Vi ses nog igen!

Anonym sa...

och så bloggar vi oxå på vår fritid!! :) Jag tycker du illustrerat dina intressen på ett bra sätt!

Anonym sa...

Kul att du kikade in. Jo njuta det skall man minsann göra. Läsa är aldrig fel, tyvärr hinner jag mest med kurslitteratur och det är inte alltid lika kul. Ha en mysig kväll.

Anonym sa...

Mmm, jag delar dina intressen jag med.. :-) Läsa, se på film och spela betapet är jättekul! :-) Blommor är jag väl kanske inte lika duktig på..haha.. :-)
Hoppas du får en fin dag och tack för besöket hos mig! :-)
Kram

Anonym sa...

Betapet är bäst!