måndag 10 mars 2008

Nu ska jag snart ut och provgå mina nya skor! Jag har fortfarande liiiite ont, i ena benet, men nu kan jag inte hålla mej längre! Jag ville prövat skorna igår redan, men det var inte direkt inbjudande att gå ut. (Regnet öste ner... )
Här är skorna jag köpte:
Adidas Supernova Cushion heter de, och är heldämpade, och jag hoppas de ska motverka ont i benhinnorna!
Vi köpte något annat i lördags också, nämligen en BIL! Vi har haft funderingar sen en tid tillbaka att köpa en större bil, och nog blev det en större bil alltid! Bilen vi köpt är en Opel Vecta Elegance, som är ganska mycket större än vår nuvarande bil. (en Renault Clio)
Bilen ser ut såhär, fast den är svart till färgen, och inte ny utan från -04.
Nä, nu ska jag ut och gå!

6 kommentarer:

Desiree sa...

Oj vilka roliga inköp! Både skorna och bilen ser toppen ut. Jag hoppas att skorna var sköna och att det kändes bättre i benet denna gången. Snygg bil, blev det denna grå färg eller en annan färg? Hur känns den att köra?

Lusthuset sa...

Det är verkligen inget man köper var dag. Grattis till både bilen och skorna. De hade kanske varit något att ha när man lufsar i skogen som jag tycker så mycket om.
Ha en skön kväll.

Fictive sa...

Vilken stooor! Shit! Grattis till inköpen! //Frida

Anonym sa...

Wow vad kul m en sprillans ny bil! Vi köpte en sprillans ny Olivgrå Opel Vectra 1997, (jösses nästan hundra år sen..den var lite mindre på den tiden typ mellanklass)vi har inte kvar den längre, men vi trivdes verkligen jättebra med den!
Hoppas ni kommer att trivas med den, och hoppas oxå att skorna kommer att fungera, det är mycket viktigt med skor, jag vet..har ju fotproblem..
Föresten apropå duktig på att sy, det är jag inte....känner lite press nu så att det nyinköpta tyget inte bara hamnar i skåpet m de andra tygerna...

hugan sa...

Oj vilka härliga affärer som gjorts! Det blir intressant att höra hur det går både med skor och bil!

Malin sa...

Lycka till med nya åket! Och säger som Frida...vilken stor bil!