onsdag 12 mars 2008

Jag har fått paket! För någon vecka sen beställde jag från Bon'aparte, och idag kom detta på posten. Passade bra! Ingen promenad idag, det ösregnar....Usch! Är man inte såååå trött på detta eviga regnande nu!?!

Istället blev det påskplantering! I krukan utanför dörren har jag satt små påskliljor, några penséer, och en liten påskhare. För mörkt för att visa några bilder idag, kanske imorgon....Lite nytt blev det i köket med, en liten påskhöna, "påskiga" tulpaner och så.


Det finns ett par nya goda recept här, titta in!

8 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Snygga plagg och våriga tulpaner har du också. Det räcker med regn för ett tag. Jag vill också ut och promenera!

hugan sa...

oo så gulligt o fint med lite söta påskting! Men jag förstår att regnet tar ner humöret...här snöar det idag ;)

Miss Marie sa...

vilka snygga kläder! jag gilalr verkligen vita och blå kläder!

Malin sa...

Ser att du påskpyntat sidan också! Snygg blus!

Åsa sa...

Härligt med påskpynt! Jag behöver lite receptinsipration så jag surfar snabbt iväg;)

Anonym sa...

Vilken fin påskhörna!
Snygg blus också!

Anonym sa...

Vilken fin blus!

Ha en skön helg..kramen Ninni

Anonym sa...

Jag har också tagit fram lite påsk, ser att du oxå har Cult design, jag har varit sugen på köpa ngt fr dem jättelänge, de har så mycket fint.
Vad bra att kläderna passade, jag beställer sällan till mig själv, rädd att det inte skall passa...å andra sidan köper jag faktiskt alldeles för sällan kläder till mig själv... Trevlig helg!