fredag 7 mars 2008

Fredag igen! Solen skiner! Himlen är blå!

Jag har inte kunnat gå på mina "powerwalks" denna veckan. Den sista tiden har jag haft lite ont i benen då jag promenerat, men det har gått över efter en stund. Men i söndags fick jag mera ont än vanligt, och det släppte inte. Hade ont hela dagen efter morgonens promenad, och har sen haft ont av och till hela veckan. Förmodligen är det benhinneinflammation...Trist, jag saknar mina sköna promenader!
Men idag känns det bättre, kanske det är bra att vila en vecka. Ska också köpa mej ett par ordentliga, stötdämpande skor, de gamla jag har har varit bra en gång, men är väldigt gamla och slitna...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Benhinneinflammation är verkligen jättejobbigt... Hoppas du blir bättre!

Ann sa...

Hej och tack för titten inne hos mig.
Jag blir alltid lika glad för nya och gamla besökare.
Vilka insprierande recept du bjuder på! Blir ju så sugen men jag har på mig bikini var och varann dag och måste tänka mig för ;)
Nej då, men här finns så mkt godsaker att man inte ens kan smaka på allt !

titta gärna in fler ggr o gör mig glad!

kram Ann

Åsa sa...

Jag saknar också mina. På tok för förkyld! Vila och nya skor är det enda som hjälper mot benhinneinflamation. I den ordningen. Trist men så är det.

Anonym sa...

AJ det gör ont..det har jag haft några gånger, bara vila som hjälper!

Ha en skön lördag..kram Ninni

Anonym sa...

Jag fick ett par nya promenadskor av maken för ett tag sedan och har faktiskt sluppit undan benvärken jag hade tidigare sen jag började gå med dem :D

Fictive sa...

Jag hörde att du hade hittat bra skor nu! Vad bra! Nu kommer det nog att bli bättre!