söndag 24 februari 2008

Trevlig lördagskväll hade vi igår, i småstökig, nyinflyttad, originell och mysig lägenhet med enastående utsikt över Göteborgs hamninlopp. Men ut på den svajiga balkongen i blåst och duggregn vågade jag mej inte! Åtta våningar är rätt högt från marken, och man såg faktiskt tillräckligt bra genom de stora fönstren.

Här är mina utblommade, men ännu vackra, vita födelsedagstulpaner. Visst är de underbara?!




Jaa, så är det snart måndag igen. Känns lite segt, helgerna går ju alldeles för fort. (Precis som vardagarna gör också...)

6 kommentarer:

Poppins sa...

Söta tulpaner. Så vackert med de gula ståndarna mot det vita.
kram

Maria sa...

Hamnade här när jag surfar runt! En våg sköljde in till din blogg. Låter ju riktigt läskigt med den där lägenheten så högt upp...
Din matblogg där jag hamnade först var ju också en riktig godbit, blev ju hungrig!! =)

Åsa sa...

Det är i alla fall en underbat solig måndag :)

Anonym sa...

Hej! Jag undrar om jag får låna en av dina tulpanbilder till mig blogg?? De är så fina! Kramar Frida

Desiree sa...

Jättefina tulpaner. Jag älskar tulpaner och kan inte få nog av dem. fina bilder har tagit på dem. Låter läckert med utsikten från 8:e våningen. Då har man nog en vacker vy över Göteborg som är en vacker stad.

hugan sa...

jösses vad högt upp ni hamnat!

fina tulpaner! som jag fortfarande inte har köpt....
O vad fin du blev i håret! :)