torsdag 28 februari 2008

Igår hade jag en lååång jobbdag, först det "vanliga" jobbet, sen hela eftermiddagen med hemsideprojektet, därefter hem och laga mat till familjen, innan jag åkte tillbaka till jobbet igen för att ha föräldramöte på kvällen. Var hemma lagom till att titta på "Lost"! Jag tittar inte speciellt mycket på TV, men denna serie är jag helt "lost" på....Missar inte ett enda avsnitt, det är en så totalt oförutsägbar serie där allt kan hända och man undrar hela tiden vad som kommer härnäst. Det går inte sluta titta...

Någon promenad hann jag alltså inte med igår, men idag har jag vart ute på min vanliga runda. De senaste gångerna har jag haft musik i öronen när jag går. Det är ju härligt! Oj, vad lätta stegen blir, och så fort man susar fram i musikens takt. Jag har lånat sonens Ipod, och följdaktligen hans musik också...Nya erfarenheter för mej, en del är bra, en del hoppar jag raskt över. Här är iallafall en medryckande och härlig promenadlåt:

2 kommentarer:

Malin sa...

Bra låt! Har lyssnat på dem när jag pluggat idag flera gånger! men vad är det för grupp?

Ninnie sa...

De som spelar heter Melee!