söndag 3 februari 2008

Det är så knepigt, ens barn blir bara äldre och äldre, men jag blir ju inte det. Inte inuti iallafall. (och inte så farligt utanpå heller, va?) Snart är vi lika gamla....Att jag har en son som flyttat 10 mil hemifrån och blivit sambo, hur gick det till? Nyss var var han ju en liten parvel med rummet överfyllt av legobitar...Att få ha honom (och flickvännen med förstås) hemma en lördag är så roligt! Samtidigt som jag är så glad att han har det bra, att vi lyckats med uppgiften att fostra en ung man som nu står på egna ben och har ett eget liv, så saknar jag honom mycket. Tur att vi ändå bor i samma land, och kan träffas emellanåt! Lille J, nyss fyllda tre år, med glasstrut i handen och nyckelpiga på axeln...

Vi åt goda kakor till kaffet igår, de finns nu på Ninnis Goda. Kika in!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja...tänk när han var så liten! Kommer ihåg när jag var hos er och han och jag lekte med en bondgård han hade!
Skrämmande vad tiden går.

hugan sa...

Jaha sedärja, vi befinner oss i samma situation ser jag! visst är det märkligt vad tiden går...ungarna är snart äldre än en själv..!

Anonym sa...

Han var lika söt då som nu! ;)

Rajson sa...

Ja,idag är våra "teman" ganska lika ser jag! Vi är ju i den "åldern"
Satt och tittade genom barnens fotoalbum. Det är inte utan att man blir sentimental!
Ha en bra kväll

Pumita sa...

Vilken härlig bild! Finns det nåt bättre i livet än att det går bra för ens barn. Jag tror inte det. Det är ju det viktigaste man har.

Desiree sa...

Vilken söt son du har. Fint foto.