torsdag 17 januari 2008


Titta här vad jag har fått! Så glad jag blir! Tack snälla huga för det priset!! Man ska ju också skicka den här vidare : "Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times!", men det tycker jag är jättesvårt...det finns ju så många att välja....
Men när jag tänkte på vilka jag skulle vilja ge den här till, så tänkte jag allra först på Pumita. Jag älskar att resa, men har inte haft möjlighet att resa så långt eller så mycket. Men hos Pumita kan man resa genom att läsa hennes reseskildringar och ta del av hennes fotografier, och bli inspirerad inför framtida resande....! Så du får den här av mej, tillsammans med alla andra på min besökslista, som inspirerar och glädjer mej varje dag med era ord och bilder.

2 kommentarer:

Desiree sa...

Hej Ninni, kikade in hos dig. Vilken fin blogg du har. Här finns massor med härliga inspiration att hämta känner jag. Kollade även in din härliga matblogg med massor av goda recept och fina bilder. Jag kommer säkerligen att återkomma till båda dina fina bloggar. Ha en skön dag.

Pumita sa...

Åh, tack! Vad glad jag blir!