söndag 19 juni 2011

Sommarvärmen försvann, regnet öser ner. Vattenpärlor i min nyanlagda rabatt. Höstvädd med små, små vattenpärlor på, så fin..!
Nu väntar sista jobbveckan innan semestern!
(Fast jag blev lite besviken då det visade sig att jag inte fick de fem veckor jag ville har. Det blev "bara" fyra, eftersom förskolan numera är öpppen året om-ingen sommarstängning alltså).
Det har varit en intensiv termin, så att gå på semester snart känns otroligt skönt!

I kväll vill jag se film i TV-soffan, få se vilken det blir...! Har några på lager.

2 kommentarer:

Pumita sa...

Oj, då har du inte långt kvar! Själv får jag vänta till slutet av juli... men det är självvalt så det är OK. Hoppas att du inte får fota så många regndroppar på din semester. ;) Sköt om dig!

P.S. Jag tycker att det låter lyxigt med fyra veckor... men det beror på vad man jämför med. :) På många jobb är det max tre veckor som gäller och andra får bara ströveckor. Det är helt sanslöst som det har blivit! :(

Freedomtravel sa...

Fina bilder! Skönt att det snart är semester. Tre veckor kvar för vår del...