lördag 28 augusti 2010

Idag var jag ute och sprang på förmiddagen. Det var lite mörkt på himlen, och jag hörde åskan som mullrade nånstans. Men solen sken och jag gav mig iväg. Efter ca 4 km blev det mörkt, himlen öppnade sig och det fullkomligt VRÄKTE ned både regn och hagel. Gissa en som blev blöt...Haha, som en dränkt katt!

I slutet på denna veckan har jag varit iväg med några kollegor på utvecklingskonferens. Vi bodde Skottekgården, det ligger så fint vid sjön. Det är roligt att åka bort (även om det bara är några mil!) och göra nåt annat än vanliga jobbet men ännu roligare att komma hem....

Mina sommarblommor blommar fint forfarande.

Ha en fortsatt skön helg!

4 kommentarer:

Pumita sa...

Springa ute i hagelskur... då är man bra inbiten. Önskar att jag hade hälften av den viljan. ;)

Malin sa...

Vilken friskus du är! 6 försök till jogging har jag gjort, fötterna, vristerna smalbenen mår inte bra, men skam den som ger sig.

Kram

Rajson sa...

Tydligen var gårdagens skurar riktigt blöta här hemma med.
Själv klarade jag mig då jag var nere i Halmstad efter ett par kursdagar.
Hoppas att det blir lite brittsommar i september!
Vilken snygg blå färg!

bokhyllan sa...

Att springa i regn/hagel. Det är en upplevelse...
Hoppas du torkat, hihihi.
Fin bild på blomman!