lördag 6 mars 2010

Jag och mannen hade tänkt att gå ut och äta på en spansk restaurang i kväll, men eftersom han inte mår riktigt bra, (förkyld...) valde vi att stanna hemma. Vi tittade på Melodifestivalen Andra chansen istället, och jag gjorde mumsiga laxspett med bulgur till som vi åt. (Recept här!) Laxspetten var mums, men melodifestivalen inte vidare bra...
Gillade verkligen Paulines "Sucker for Love". Men vilken besvikelse, den kom ju inte vidare. Visst är det en mysig låt? Resten av låtarna föll mej inte i smaken alls.


3 kommentarer:

Pockethexan sa...

Tänk vad vi tycker lika Paui var ju den enda låten som stack ut lite o jag tycker faktiskt att Melodifest. kunde få vara för de lite yngre som är på väg upp o inte för de som redan har gjort det flera gånger o har sina karriärer klara..

Ville egentligen bara kika in för att tacka för de snälla orden om min F.F-bild o jag måste ju säga att din är ju också helt otrolig med de små blommorna i de stora..

Kramis från Pockethexan själv som har en bokblogg som du gärna får kika in på igen o dela med dig av dina läserfarenheter eller få nya intryck.
<;D

PS;när jag såg dina blider på snögubben som smälter kunde jag inte låta bli att tänka på Jo Nesbös bok "Snömannen", har du läst den? om du gör det får dina bilder en annan mening, hu!DS

Malin sa...

Jag var inte heller så imponerad av låtarna i går o är inte nöjd m de bidrag som röstades fram.. Det känns som om Pernilla hade gått vidare oavsett vad hon framför för bidrag..

Kram

Ninnie sa...

Pockethexan; Jag har inte läst Nesbös Snömannen-än. Men jag köpte faktiskt den på bokrean, så snart så...!