lördag 20 mars 2010

Fredagsfärg

Fredagsfärg på en lördag, går det an tro?
Jo, så får det bli ialla fall. Tyckte att det var en svår kombination av färger, och tänkte att de där färgerna kan jag inte hitta på samma bild. Men så kom jag på att jag har ju den här bilden:Jag har visserligen visat den förr, (i somras) och ännu mera fusk är det också för den är inte tagen av mig....Men de här bilarna är ju så fina, de rätta färgerna är det ju också, och det är ett härligt sommarminne...
Och bloggerskan är med på bilden, hör inte till vanligheterna, men, men....

Vill du se vad andra har hittat för kombinationer av GUL och TURKOS klickar du HÄR!

6 kommentarer:

Della sa...

Den är så läcker den där bilden.

Malin sa...

Kul att få se bloggerskan ibland! :)

Fin bild, härliga färger.

Kram

Jah Hollis sa...

Helt OK att lägga in bilden på lördagen om man inte hinner på fredagen, tycker jag. Fina och färgglada små bilar, men knappast något att pendla flera mil till jobbet i. :-)

Freedomtravel sa...

Vilka underbart fina bilar! Men visst, kanske inte de allra mest praktiska..

Pumita sa...

Hihi, den gula bilen är helt underbar! Påminner om de gula "kokos-taxibilarna" jag såg i Havanna.

AKO sa...

Håhå, jag känner faktiskt igen den här bilden! :D Men jag håller med dig, den innehåller verkligen härliga färger!