fredag 12 mars 2010

Fredagsfärg

BRUN och BLÅ

Fler bilder ser du HÄR!

Så är det fredag igen. Jag har jobbat mycket den här veckan, inte bara min vanliga arbetstid, utan flera timmar övertid. Ibland känns det som om jag bor på jobbet....Men känns skönt att det är helg nu, och solen skiner!

En del av veckans extratimmar har gått till mitt uppdrag som mentor. Vi har en nyutexaminerad förskollärare på vår förskola sen i januari, och jag har fått i uppdrag att vara mentor åt henne. Det är en inspirerande och lärorik utmaning, att få nya arbetsuppgifter är alltid roligt! Jag gick en mycket bra mentorsutbildning för ca 5 år sen, så det känns roligt att få användning av de kunskaperna nu.

Dags att ta tag i lite städning, handla lite så jag kan fixa något gott att äta och sen blir det final i "På spåret" i kväll!

4 kommentarer:

Pumita sa...

Vilken söt bild! Väntar de på farmor/mormor för att leka? :)

Ja, idag är det På spåret-final. Det ska bli jättekul. Hoppas att det blir lagomsvåra frågor och en jämn kamp. Önskar dig en skön helg efter en tuff arbetsveckan!

P.S. Välkommen till mig för att skåla och gissa! ;)

Anonym sa...

Klockren tolkning stämmer perfekt med färgtemat idag :)
Ha en fin helg.
/Helena

Jah Hollis sa...

Det var en fin kombination av veckans färger. Hoppas du får kompensation i form av ledighet för extrajobbet du gör.

Della sa...

Jättefin bild! Undrar vart dom är på väg, dom två.
Ta det lite lugnt nu i helgen. :)