onsdag 11 mars 2009

Lite trött och håglös idag....och bilen for av sig själv till klädbutiken i närheten på hemvägen....där blev jag uppiggad av vårligt vackra klänningar, topar, kjolar, byxor.....blommigt och mönster i alla färger. Jag gillar att titta på vackra kläder! En liten påse följde med mig hem, med den här topen, glad och vårpigg i färgen!

Dagens Ordlösa Onsdagsbild gjorde mig också på bättre humör. Att titta på de där gamla korten på mina fina barn gör mig glad och varm i hjärtat!

3 kommentarer:

Marie sa...

Så fint med så mycket som sprider glädje. Blommiga toppar eller goa söta barn.

Anonym sa...

Lyckos dig som blir uppiggad av besök i klädaffärer. En annan blir mest nedstämd..

KRAM!

Malin sa...

Den kan du ta med till Italien! Jag vågar knappt kolla väderprognosen...Hoppas på lite sol i alla fall!