lördag 4 oktober 2008

Lördag - och städa, tvätta, handla står på schemat. Men när det är avklarat ska vi ut på bowlingkväll med (nästan) hela familjen inklusive flickvänner, och så blir det middag på spansk restaurang ikväll. Trevligt!
Igår fick vi överraskande besök av en av våra vänner som det inte blivit av att vi träffat på väldigt länge. Jätteroligt att träffas igen, vi åt gott och satt o pratade länge, länge. Trevligt!
Jag lagade kycklingrätten som jag blev bjuden på häromveckan, den är fantastiskt god! Och så hade jag en mumsig hallon och persikopaj i frysen som tur var. Något gott till kaffet måste man ju ha!
Idag är det förresten "Kanelbullens Dag". Jag har inte hunnit med att baka några bullar, men köpte hem några från affären som ser riktigt mumsiga ut. Inte som hembakta, men....

2 kommentarer:

Rajson sa...

Vad roligt och få oväntat besök.Vissa gamla bekanta kan man träffa väldigt sällan men ändå är det som igår när man väl ses.Det är riktiga vänner det!
Tyvärr har det inte blivit ngn bulle idag trots att jag anser mig vara bullmaniker ellr vad det nu heter?
Imorgon gäller det att hålla i hatten!Ha det bra!

Anonym sa...

De var jättetrevligt på bowlingkvällen! Maten vi åt var verkligen TOPPEN! Hoppas att vi ses snart!