torsdag 16 oktober 2008

Den här katalogen låg i brevlådan idag, med kläder från danska Bon'a parte. Härlig att bläddra i, jag njuter av vackra bilder och fina kläder! Jag har köpt från dem ibland, och gillar verkligen deras kläder. Tyvärr är de ganska stora i storleken, och inga kläder mindre än 36, så det är inte alltid det passar mig tyvärr. Jag gillar också danska Noa Noa, Lysgaard för att nämna några andra som har vackra, mysiga kläder. Dyra är de förstås....men man kan ju fynda på rea också!


Klicka HÄR så kommer du till Nergård-Emma, en tjej med en personlig och mysig stil som då och då visar kläder från Bonaparte, visst är de fina?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kläder är verkligen ngt jag borde handla! Tyvärr drar jag bra mycket större storlek än dig o då är det inte lika kul...
Visste faktiskt inte att Bonaparte var Danskt! (okunnig oxå..)

Kramis

Malin sa...

Visst är det spännande att handla och få hem paket! Jag fick hem paket från Josefssons idag! Som julafton nästan!

Anonym sa...

Har själv inte handlat där men tycker dras kläder är fina. Jag läser också nergårds-emmas blogg och hon har mycket kläder därifrån.