fredag 18 april 2008

Det går inte lägga in några bilder! Så trist, jag som har fotograferat det nya rummet med de nya gardinerna...
Nänä, jag får väl titta på "Så ska det låta" då istället, och äta choklad och dricka lite vin.

Det ska bli SOL och fint imorron, och hela helgen tror jag! Det låter väl underbart, och jag ska inte göra nånting mer än att va ledig! Kanske ägna mej åt att städa lite i mina rabatter, och så vill jag sitta i solen på altanen och läsa i boken jag nyss börjat på. "Män som hatar kvinnor", av Stieg Larsson, den som alla säger är så bra, och som jag haft liggande i bokhyllan i 1 ½ år...

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag hade också jätteproblem med att lägga ut bilder både i torsdags och igår... prövade massa gånger och till slut gick det.

Anonym sa...

Jag blir nästan lite avis för att du har oläst Stieg Larsson, hoppas att du kommer att gilla dem. Ser fram emot att få se nya rummet!