lördag 16 februari 2008

Paket på posten fick jag igår! I det fanns det här fina halsbandet, som jag köpt från Miss Smultron. Jättefint!
Ett år äldre blir jag idag. Det känns som om åren går alldeles för fort, jag hinner inte med. Vart tar tiden vägen? Att jag faktiskt är så här gammal, att jag har så stora barn, det är svårt att förstå ibland. För inuti känner jag ju mej inte alls så gammal som de där siffrorna säger att jag är. Om jag blundar så känns det som igår när jag hade mina tre små barnungar runt benen, nu är de snart vuxna alla tre. Det känns lite skrämmande emellanåt, att jag inte ska hinna med att ta vara på tiden för den går så fort.

Dessa fina röda tulisar fick jag av mina arbetskamrater igår!
Ikväll ska jag bli bjuden på middag på restaurang av mannen, mmm...det ska bli så gott!
Nu ska jag baka lite goda (hoppas jag iallafall...) kakor inför morgondagens kaffekalas.
Ha en bra helg!

8 kommentarer:

Malin sa...

Grattis! Kommer imorron med present....:)

Poppins sa...

Grattis i efterhand! Och visst undrar man vart åren tar vägen. Trösten är väl att man blir klokare och mer erfaren för varje år man lägger till sitt liv.
kram

Desiree sa...

Stort grattis på födelsedagen. Det var ett jättefint halsband. Miss Smultron gör verkligen fina smycken. Ha en fortsatt underbar helg och födelsedagsfirande.

Anonym sa...

Hoppas du hade en mysig födelsedag! Tur att jag grattade i förskott så det inte behövde blir försenat... ;)

KRam!

Anonym sa...

GRATTIS, GRATTIS i efterskott hur många år blev det?? Fast det kanske är hemligt?
Snyggt halsband!

Ha en skön söndag..kram Ninni

Rajson sa...

Hoppas du hade en riktigt mysig födelsedag.
Man ska inte sluta fira trots att ljusen knappt får plats på våra tårtor men man behöver inte räkna så noga. Det är kul att fira och bli firad.
Grattis kramar!

Anonym sa...

Grattis i efterskott!

Miss Marie sa...

Garttis i efterskott!